Διδακτική Επίσκεψη






Στις 15/1/2016 οι τάξεις Γ,Δ του Σχολείου μας επισκέφτηκαν τους καταρράκτες της Πέσσας μεταξύ Αχλαδερής και Βασιλικών και το αγρόκτημα  Σημαντήρη στην Αχλαδερή στα πλαίσια του περιβαλλοντικού  προγράμματος :Το δάσος και τα ζώα του.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου